Набір даних
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
- Ідентифікаційний номер:
- 10819694609767
- Мови інформації:
- Українська
- Розпорядник інформації:
- Виконавчий комітет Криворізької міської ради
- Відповідальна особа:
- ЧОРНИЙ Віктор Анатолійович
- E-mail відповідальної особи:
- [email protected]
- Основна рубрика:
- Місцеве самоврядування
- Дата створення:
- 13:5101.08.2019
- Дата оновлення:
- 11:0404.02.2025
- Запланована частота оновлення:
- Раз на місяць
- Ключові теги:
- звернення
Додатки з набору данихвсього:38
- Дані звернень громадян , які надійшли на лінію "телефонні звернення керівництва виконкому міської ради"
04.02.2025
- Дані звернень громадян , які надійшли на лінію "телефонні звернення керівництва виконкому міської ради"
20.01.2025
- Дані звернень громадян , які надійшли на лінію "телефонні звернення керівництва виконкому міської ради"
09.12.2024
- Дані звернень громадян , які надійшли на лінію "телефонні звернення керівництва виконкому міської ради"
01.11.2024
- Дані звернень громадян , які надійшли на лінію "телефонні звернення керівництва виконкому міської ради"
09.10.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
02.09.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
16.07.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
08.05.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
02.04.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
27.02.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
03.01.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
06.10.2023
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
01.08.2023
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
11.02.2022
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
05.01.2022
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
02.12.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
08.11.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
05.10.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
15.09.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
06.08.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
06.07.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
11.05.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
12.04.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
03.03.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
03.02.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
05.01.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
11.12.2020
- Дані звернень громадян , які надійшли на лінію "телефонні звернення до міського голови"
09.06.2020
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
20.05.2020
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
05.03.2020
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
07.02.2020
- Реєстр звернень громадян
03.01.2020
- Реєстр звернень громадян
06.12.2019
- Реєстр звернень громадян
05.11.2019
- Реєстр звернень громадян
04.10.2019
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
09.09.2019
- Реєстр звернень громадян
05.08.2019
- Реєстр звернень громадян
01.08.2019
Опис
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Мета збору інформації
Закон України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації», Постанова КМУ від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»