Набір даних
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради
- Ідентифікаційний номер:
- 10819694609767
- Мови інформації:
- Українська
- Розпорядник інформації:
- Виконавчий комітет Криворізької міської ради
- Відповідальна особа:
- ЧОРНИЙ Віктор Анатолійович
- E-mail відповідальної особи:
- [email protected]
- Основна рубрика:
- Місцеве самоврядування
- Дата створення:
- 13:5101.08.2019
- Дата оновлення:
- 13:1909.12.2024
- Запланована частота оновлення:
- Раз на місяць
- Ключові теги:
- звернення
Додатки з набору данихвсього:36
- Дані звернень громадян , які надійшли на лінію "телефонні звернення керівництва виконкому міської ради"09.12.2024
- Дані звернень громадян , які надійшли на лінію "телефонні звернення керівництва виконкому міської ради"01.11.2024
- Дані звернень громадян , які надійшли на лінію "телефонні звернення керівництва виконкому міської ради"09.10.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради02.09.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради16.07.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради08.05.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради02.04.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради27.02.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради03.01.2024
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради06.10.2023
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради01.08.2023
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради11.02.2022
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради05.01.2022
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради02.12.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради08.11.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради05.10.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради15.09.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради06.08.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради06.07.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради11.05.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради12.04.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради03.03.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради03.02.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради05.01.2021
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради11.12.2020
- Дані звернень громадян , які надійшли на лінію "телефонні звернення до міського голови"09.06.2020
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради20.05.2020
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради05.03.2020
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради07.02.2020
- Реєстр звернень громадян03.01.2020
- Реєстр звернень громадян06.12.2019
- Реєстр звернень громадян05.11.2019
- Реєстр звернень громадян04.10.2019
- Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри виконкому Криворізької міської ради09.09.2019
- Реєстр звернень громадян05.08.2019
- Реєстр звернень громадян01.08.2019
Опис
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Мета збору інформації
Закон України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації», Постанова КМУ від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»