{ "document": { "page": { "@index": "0", "row": [ { "column": [ { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "16.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "230.69", "@y": "15.60", "@width": "150.14", "@height": "15.96", "#text": "ДОГОВІР № 2637-19" } }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "14.0", "@x": "247.13", "@y": "37.92", "@width": "117.38", "@height": "14.04", "#text": "про надання послуг" } }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "9.0", "@x": "68.54", "@y": "66.38", "@width": "39.60", "@height": "9.48", "#text": "м. Дніпро" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "9.0", "@x": "456.70", "@y": "66.38", "@width": "86.42", "@height": "9.48", "#text": "« 22 » жовтня 2019 р." } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "89.54", "@y": "81.38", "@width": "477.50", "@height": "8.04", "#text": "Дніпропетровський науково-дослідний інститут судових експертиз Міністерства юстиції України, надалі ВИКОНАВЕЦЬ, в особі в.о." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "90.62", "@width": "522.57", "@height": "8.04", "#text": "директора Кушакової Надії Олексіївни, що діє на підставі Закону України «Про судову експертизу» і Статуту Дніпропетровського науково- дослідного" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "99.86", "@width": "522.51", "@height": "8.04", "#text": "інституту судових експертиз Міністерства юстиції України, з однієї сторони, і Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "44.52", "@y": "108.98", "@width": "522.40", "@height": "8.04", "#text": "виконкому Криворізької міської ради, іменоване надалі ЗАМОВНИК, в особі в особі заступника начальника відділу з питань державного архітектурно-" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "118.22", "@width": "522.40", "@height": "8.04", "#text": "будівельного контролю виконкому Криворізької міської ради Лаби Тетяни Миколаївни, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "127.46", "@width": "522.37", "@height": "8.04", "#text": "в Україні» та Положення про відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконкому Криворізької міської ради, з іншої сторони," } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "136.58", "@width": "116.06", "@height": "8.04", "#text": "уклали цей Договір про наступне:" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "265.85", "@y": "153.86", "@width": "79.82", "@height": "8.04", "#text": "1. Предмет договору." } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "162.98", "@width": "12.02", "@height": "8.04", "#text": "1.1." } }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "68.78", "@y": "162.98", "@width": "498.32", "@height": "8.04", "#text": "ЗАМОВНИК доручає, а ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується надати послуги з проведення судової експертизи. Результат надання послуг оформлюється" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "172.22", "@width": "522.48", "@height": "8.04", "#text": "як висновок експерта №2637-19 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи по адміністративній справі №160/9422/18. Надання" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "181.46", "@width": "522.57", "@height": "8.04", "#text": "послуг за цим Договором здійснюється за умови задоволення клопотань експерта в обсязі, достатньому для проведення експертизи та складання висновку" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "190.58", "@width": "349.39", "@height": "8.04", "#text": "експерта. В іншому випадку складається повідомлення про неможливість надання висновку експерта." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "199.82", "@width": "522.57", "@height": "8.04", "#text": "1.2. Послуги за цим Договором надаються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.07.2011 № 804 «Деякі питання надання платних" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "209.06", "@width": "522.37", "@height": "8.04", "#text": "послуг науково-дослідними установами судових експертиз Міністерства юстиції» (із змінами та доповненнями), наказу Міністерства юстиції України" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "218.18", "@width": "522.54", "@height": "8.04", "#text": "від 08.10.1998 № 53/5 «Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень» (із змінами та" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "227.45", "@width": "54.26", "@height": "8.04", "#text": "доповненнями)." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "236.69", "@width": "522.37", "@height": "8.04", "#text": "1.3 Строки надання послуг за цим Договором встановлюються залежно від складності дослідження з урахуванням експертного навантаження фахівців" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "245.81", "@width": "522.53", "@height": "8.04", "#text": "ВИКОНАВЦЯ, відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 08.10.1998 № 53/5 «Про затвердження Інструкції про призначення та проведення" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "254.93", "@width": "263.23", "@height": "8.04", "#text": "судових експертиз та експертних досліджень» (із змінами та доповненнями)." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "225.53", "@y": "272.21", "@width": "160.46", "@height": "8.04", "#text": "2. Вартість послуг та порядок розрахунків." } }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "281.45", "@width": "455.02", "@height": "8.04", "#text": "2.1. Вартість послуг за Договором складає 10550,40 грн. (Десять тисяч п’ятсот п’ятдесят грн. 40 коп.), в т.ч. 20 % ПДВ 1758,40 грн." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "72.50", "@y": "290.69", "@width": "494.26", "@height": "8.04", "#text": "Послуги за цим Договором відповідають коду за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "299.81", "@width": "374.26", "@height": "16.08", "#text": "економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749- 71319000-7 «Експертні послуги»." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "72.50", "@y": "309.05", "@width": "494.34", "@height": "8.04", "#text": "Розрахунок вартості послуг здійснюється відповідно до Інструкції про порядок і розміри компенсації (відшкодування) витрат та виплати" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "318.29", "@width": "522.50", "@height": "8.04", "#text": "винагороди особам, що викликаються до органів досудового розслідування, прокуратури, суду або до органів, у провадженні яких перебувають справи" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "327.41", "@width": "522.20", "@height": "8.04", "#text": "про адміністративні правопорушення, та виплати державним спеціалізованим установам судової експертизи за виконання їх працівниками функцій" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "336.65", "@width": "522.59", "@height": "8.04", "#text": "експертів і спеціалістів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.07.96 № 710. Вартість однієї експертогодини за договором" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "345.77", "@width": "320.11", "@height": "8.04", "#text": "змінюється відповідно до п. 1-2 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.1996 № 710." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "355.01", "@width": "522.60", "@height": "8.04", "#text": "2.2. Розрахунок ЗАМОВНИКА з ВИКОНАВЦЕМ здійснюється шляхом 100 % оплати вартості послуг у сумі, вказаній у п.2.1 Договору, на підставі" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "364.25", "@width": "522.32", "@height": "8.04", "#text": "оформлених належним чином рахунка та акта здачі-приймання висновку експерта, підписаного уповноваженими представниками ЗАМОВНИКА та" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "373.37", "@width": "522.58", "@height": "8.04", "#text": "ВИКОНАВЦЯ. У разі складання повідомлення про неможливість надання висновку експерта, розрахунок ЗАМОВНИКА з ВИКОНАВЦЕМ здійснюється" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "382.63", "@width": "522.38", "@height": "8.04", "#text": "шляхом 100 % оплати вартості послуг у сумі, вказаній в акті здачі-приймання повідомлення про неможливість надання висновку експерта, підписаного" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "391.87", "@width": "522.60", "@height": "8.04", "#text": "уповноваженими представниками ЗАМОВНИКА та ВИКОНАВЦЯ. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "400.99", "@width": "522.64", "@height": "8.04", "#text": "реєстраційний рахунок ВИКОНАВЦЯ протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання акта здачі-приймання висновку експерта або акта здачі-" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "410.23", "@width": "247.73", "@height": "8.04", "#text": "приймання повідомлення про неможливість надання висновку експерта." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "419.47", "@width": "522.26", "@height": "8.04", "#text": "2.3. Оплата вважається проведеною з моменту зарахування грошових коштів в розмірі вказаному в п.2.1 та з урахуванням п.2.2 цього Договору на" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "428.59", "@width": "184.25", "@height": "8.04", "#text": "реєстраційний рахунок ВИКОНАВЦЯ в казначействі." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "232.85", "@y": "445.87", "@width": "145.94", "@height": "8.04", "#text": "3. Порядок здачі та приймання послуг." } }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "454.99", "@width": "522.51", "@height": "8.04", "#text": "3.1. Факт надання послуг за цим Договором оформлюється актом здачі-приймання висновку експерта або актом здачі-приймання повідомлення про" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "464.23", "@width": "208.85", "@height": "8.04", "#text": "неможливість надання висновку експерта в 3-х примірниках." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "473.35", "@width": "467.74", "@height": "8.04", "#text": "3.2. У випадку відмови від приймання послуг ЗАМОВНИК надсилає ВИКОНАВЦЮ мотивовану відмову в термін до 3-х робочих днів." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "255.05", "@y": "490.63", "@width": "101.42", "@height": "8.04", "#text": "4. Відповідальність сторін." } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "499.87", "@width": "386.26", "@height": "8.04", "#text": "4.1. ВИКОНАВЕЦЬ гарантує якість наданих послуг відповідно до сучасних досягнень науки і чинних методик." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "508.99", "@width": "522.59", "@height": "8.04", "#text": "4.2. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, вирішуються в судовому порядку за встановленою підвідомчістю підсудності" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "518.23", "@width": "205.49", "@height": "8.04", "#text": "такого спору відповідно до чинного законодавства України." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "280.85", "@y": "527.47", "@width": "49.94", "@height": "8.04", "#text": "5.1нші умови." } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "536.62", "@width": "280.99", "@height": "8.04", "#text": "5.1 ВИКОНАВЕЦЬ є неприбутковою бюджетною установою та платником ПДВ." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "545.86", "@width": "522.60", "@height": "8.04", "#text": "5.2 ЗАМОВНИК є неприбутковою бюджетною установою, виконавчим органом Криворізької міської ради, підпорядкованим виконавчому комітету" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "555.10", "@width": "110.30", "@height": "8.04", "#text": "міської ради та міському голові." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "263.21", "@y": "564.22", "@width": "85.22", "@height": "8.04", "#text": "6. Термін дії договору." } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "573.46", "@width": "522.42", "@height": "8.04", "#text": "6.1. Цей договір набирає сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2019, але у будь-якому разі до повного розрахунку сторонами за вказаним" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "582.70", "@width": "522.41", "@height": "8.04", "#text": "договором. Сторони цього договору домовилися, що відповідно до статті 631 ЦКУ, умови цього договору в частині надання послуг застосовуються до" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "591.82", "@width": "437.86", "@height": "8.04", "#text": "відносин між ними, які виникли до його укладання - з 04.06.2019 року (дати надходження справи до канцелярії ВИКОНАВЦЯ)." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "601.06", "@width": "522.44", "@height": "8.04", "#text": "6.2. Всі зміни, доповнення, уточнення, а також розірвання Договору дійсні у тому випадку, якщо вони викладені у формі додаткових угод і підписані" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "610.30", "@width": "224.45", "@height": "8.04", "#text": "уповноваженими представниками Сторін та скріплені печатками." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "619.42", "@width": "522.58", "@height": "8.04", "#text": "6.3. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою в двох автентичних примірниках, які" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "44.52", "@y": "628.54", "@width": "228.77", "@height": "8.04", "#text": "мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "248.21", "@y": "645.82", "@width": "115.08", "@height": "8.04", "#text": "7. Адреси та реквізити Сторін." } }, { "text": "" }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "186.65", "@y": "660.58", "@width": "8.04", "@height": "8.04", "#text": "»»" } }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "398.23", "@y": "660.10", "@width": "55.35", "@height": "8.04", "#text": "«ЗАМОВНИК»" } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "50.28", "@y": "672.22", "@width": "241.73", "@height": "8.04", "#text": "Дніпропетровськийнауково-дослідний інститут судових експертиз" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "313.51", "@y": "672.22", "@width": "237.77", "@height": "8.04", "#text": "Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю" } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "60.26", "@y": "681.46", "@width": "9.72", "@height": "8.04", "#text": "/ ’•" } }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "84.26", "@y": "681.46", "@width": "12.48", "@height": "14.04", "#text": ".. z '" } }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "122.42", "@y": "681.46", "@width": "109.59", "@height": "8.04", "#text": "Міністерства юстиції України" } }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@fontStyle": "Bold", "@x": "363.79", "@y": "681.46", "@width": "137.79", "@height": "8.04", "#text": "виконкому Криворізької міської ради" } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "50.28", "@y": "692.88", "@width": "92.78", "@height": "8.04", "#text": ",<од ЄДЙІЬУ 26238495,'" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "305.47", "@y": "690.12", "@width": "83.76", "@height": "8.04", "#text": "Код ЄДРПОУ 40281529," } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "50.28", "@y": "699.00", "@width": "183.53", "@height": "8.04", "#text": "ГАдр&Ы : вул. Січеславська ЦОберея^ца, 17, оф.361," } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "305.47", "@y": "699.00", "@width": "136.71", "@height": "8.04", "#text": "Адреса: пл.Молодіжна, 1, м.Кривий Ріг," } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "50.28", "@y": "708.00", "@width": "84.02", "@height": "8.04", "#text": "м. д/іпро, У<раї*і, £9000" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "305.47", "@y": "708.00", "@width": "102.00", "@height": "8.04", "#text": "Дніпропетровська обл., 50101" } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "50.28", "@y": "717.24", "@width": "138.89", "@height": "8.04", "#text": "р/р?125821 фріШІ ЦКС Уіфаїшгці. Київ," } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "305.47", "@y": "717.24", "@width": "68.28", "@height": "8.04", "#text": "р/р 35424138087922" } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "50.28", "@y": "726.12", "@width": "63.86", "@height": "8.04", "#text": "МОЮ 820172 С'/У" } }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "154.10", "@y": "726.12", "@width": "5.88", "@height": "8.04", "#text": "Р'" } }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "305.47", "@y": "726.12", "@width": "45.24", "@height": "8.04", "#text": "МФО 820172" } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "50.28", "@y": "735.12", "@width": "69.74", "@height": "8.04", "#text": "ІІ#262384<((Й$СЛ 1" } }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "166.82", "@y": "735.12", "@width": "6.00", "@height": "14.04", "#text": "‘;" } }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "305.47", "@y": "735.12", "@width": "146.79", "@height": "8.04", "#text": "Держказначейська служба України, м.Київ" } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "50.28", "@y": "744.36", "@width": "99.86", "@height": "8.04", "#text": "Тел/факс (05б}7?Ь1У-54 у < '" } }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "175.01", "@y": "744.36", "@width": "2.28", "@height": "8.04", "#text": ";" } }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "305.47", "@y": "744.36", "@width": "69.12", "@height": "8.04", "#text": "Тел. (056) 492-05-35" } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "52.44", "@y": "761.04", "@width": "51.14", "@height": "8.04", "#text": "\\о. директора у" } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "310.75", "@y": "762.96", "@width": "226.13", "@height": "8.04", "#text": "Заступник\"начальника відділу з питань державного архітертурно-" } }, { "text": { "@fontName": "Arial", "@fontSize": "12.0", "@fontStyle": "Italic", "@x": "157.82", "@y": "764.28", "@width": "6.72", "@height": "12.00", "#text": "//" } } ] }, { "column": [ { "text": { "@fontName": "Arial", "@fontSize": "6.0", "@x": "66.50", "@y": "773.28", "@width": "6.96", "@height": "6.00", "#text": "X’." } }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "398.35", "@y": "772.08", "@width": "138.53", "@height": "8.04", "#text": "ію виконкому Криворізької міської ради" } }, { "text": "" } ] }, { "column": [ { "text": "" }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "141.86", "@y": "790.56", "@width": "51.87", "@height": "8.04", "#text": "адія Кушаков а" } }, { "text": "" }, { "text": { "@fontName": "Times New Roman", "@fontSize": "8.0", "@x": "400.75", "@y": "789.72", "@width": "42.03", "@height": "8.04", "#text": "Тетяна Лаба" } }, { "text": "" } ] } ] } } }